Na, voltak történések! Mivel kezdjem? Hát, nem a kirándulással, arról majd később.
Szóval, mikor vasárnap hazaértem a kirándulásról, azt kellett tapasztalnom, hogy a kisszobában tönkrement a tv set-top boxa, elszállt az internet és a madzag nélküli vonalas telefonom sem működik.
Hétfőn szépen rendbe tettem Szotyit, az íróasztalt és környékét, utána telefonáltam a Diginek, felvették a hibabejelentésemet, mondták, hogy a set-top boxot egyelőre ne vigyem az ügyszolgálati irodájukba, várjam meg azzal is a szerelőt, akinek 72 órán belül kell kijönnie. A telefonálás után néhány órával jött 1 sms, miszerint a problémámat megoldották. Közben kihúztam a netet a routerből és átdugtam közvetlenül a gépbe, mondván, hátha a router mondta be az unalmast, de nem...
Kedden nem foglalkoztam ezekkel, mert főzős napom volt, délelőtt vásároltam, délután főztem.
Szerdán dél körül elmentem a biztosítóba, megkérdeztem, hogy mi a teendő, ha a káromat szeretném megtéríttetni. Szakvélemény kell arról, hogy az adott készülék nem javítható, vagy, ha igen, akkor mennyiért. Továbbmentem 1 telefonszerelőhöz, aki sajnos, azt mondta, hogy nem javítható a készülék, péntekre ígért szakvéleményt.
Szintén szerdán már több, mint 50 óra eltelt a hétfői bejelentéstől, így újra telefonáltam, elmondtam, hogy igaz, jött az sms, de az én problémám továbbra is megvan. A call centeres srác azt mondta, hogy adminisztrációs hiba történhetett és valószínűleg nem a lakáson belül van a hiba, mert sok bejelentés érkezett, hamarosan jönni fog a szerelő. Na, mikor letettük, elkezdtem kombinálni. Jött az sms még hétfőn, hogy a problémámat megoldották és, hogy a baj nem lakáson belül lehet... Lemásztam ismét az íróasztal alá, visszaállítottam az eredeti állapotot és láss csodát, újra volt netem. Tegnap!:-)))
Innen folytatom:-)
Nincsenek megjegyzések:
Megjegyzés küldése